مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:052021-01-04پزشكي

سه استان شمالی در حال ورود به وضعیت قرمز هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احسان مصطفوی استاد اپیدمیولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت وگوی زنده شبکه خبر درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: - استاد اپیدمیولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بیان توضیحاتی درباره افزایش موارد مرگ و میر و ابتلا در سه استان مازندران، گیلان و گلستان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احسان مصطفوی استاد اپیدمیولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت وگوی زنده شبکه خبر درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: بیش از 1 سال است کل جهان که با کرونا درگیر شده که این امر هزینه و تبعات زیادی را برای مردم داشته است.

مصطفوی گفت: تا امروز هشتاد و دو میلیون تست pcr در دنیا انجام شده و چیزی حدود 600 هزار مورد جدید ابتلا به کرونای قطعی در دنیا اضافه می شود.

روند شیوع کرونا در جهان همچنان افزایشی است.

روند افزایش مرگ و میر در دنیا نیز یک روند افزایشی دارد و تاکنون چیزی حدود یک میلیون و 800 هزار فوتی در روز رسیده ایم.

او با بیان اینکه آنچه در کشور ما اتفاق می افتد این است که روند موارد بستری در کشور 3 پیک بود ادامه داد: پیک اول فروردین ماه، پیک دوم در مرداد ماه و اوایل شهریور ما یعنی همان فصل تابستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه استان شمالی در حال ورود به وضعیت قرمز هستند

سه استان شمالی در حال ورود به وضعیت قرمز هستند