مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 05:352021-01-04سياسي

مهم ترین ویژگی سردار سلیمانی اخلاص و پیروی از ولایت بود


لطف الله فروزنده، سخنگوی جمعیت ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مهمترین ویژگی حاج قاسم را می توان سرباز مخلص ولایت بودن دانست، - سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: عنصر اخلاص و ولایتمداری، مهمترین عنصر وجودی سردار شهید سلیمانی بود.

لطف الله فروزنده، سخنگوی جمعیت ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مهمترین ویژگی حاج قاسم را می توان سرباز مخلص ولایت بودن دانست، یعنی در تمام کارهایش عنصر اخلاص موج میرد.

وی ادامه داد: دنبال شهرت و خود نمایی نبود و وقتی انسان زندگی ایشان را مرور می کند چه الان و چه زمان هشت سال دفاع مقدس که یک پاسدار ساده بود و امروزه متوجه میشویم که به خاطر رشادتها، لیاقتها و استعدادهایش رشد کرد؛ عنصر اخلاص و ولایتمداری، مهمترین عنصر وجودی این سردار بزرگوار بود.

فروزنده خاطرنشان کرد: در اوج مسائل سیاسی در زمان حضرت امام (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری که فتنه های مختلفی که شکل گرفت، حاج قاسم در خط ولایت و گوش به فرمان ولایت بود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به جنبه های الگویی ایشان، بیان کرد: اینکه مخلصانه برای خدا کار میکرد و خودش را با ولایت تطبیق میداد و سعی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین ویژگی سردار سلیمانی اخلاص و پیروی از ولایت بود

مهم ترین ویژگی سردار سلیمانی اخلاص و پیروی از ولایت بود