مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 05:202021-01-04اقتصادي

تخلیه نخاله ساختمانی در مکان غیرمجاز مشمول جریمه است


معاون عمرانی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: خودروهایی که نسبت به حمل پسماند عمرانی و تخلیه آن در مکان های غیرمجاز اقدام کنند مشمول جریمه نقدی و توقیف خودرو خواهند شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون عمرانی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: خودروهایی که نسبت به حمل پسماند عمرانی و تخلیه آن در مکان های غیرمجاز اقدام کنند مشمول جریمه نقدی و توقیف خودرو خواهند شد.

احمدرضا امینیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خودروهایی که نسبت به حمل پسماند عمرانی و تخلیه آن در مکان های غیرمجاز اقدام نکنند، مشمول ماده 16 و 19 و 20 قانون مدیریت پسماند مصوب 1383/2/20 خواهند شد.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد ادامه داد: بر اساس ماده 16 قانون مذکور نگهداری، مخلوط کردن، جمع آوری، حمل ونقل، خرید و فروش، دفع، صدور و تخلیه پسماند در محیط مطابق با این قانون و آیین نامه اجرایی آن خواهد بود، در غیر این صورت اشخاص متخلف به حکم مراجع قضایی در بار اول برای پسماند عادی از 500 هزار ریال تا 100 میلیون ریال و برای سایر پسماندها از دو میلیون ریال تا 100 میلیون ریال محکوم و در صورت تکرار، هر بار به دو برابر مجازات قبلی در این ماده محکوم می شوند.

وی خاطرنشان کرد: ماده 19 در تمام جرائم مذکور مرجع قضایی مرتکبین را علاوه بر پرداخت جریمه به پرداخت خسارت به اشخاص یا جبران خسار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه نخاله ساختمانی در مکان غیرمجاز مشمول جریمه است

تخلیه نخاله ساختمانی در مکان غیرمجاز مشمول جریمه است