مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 05:152021-01-04فناوري

ایربلز نسل جدید فناوری های پوشیدنی خواهد بود


گروهی از مهندسان کالج مهندسی دانشگاه ایلینوی گراینگر (University of Illinois Grainger College of Engineering) در حال کشف و توسعه زیرمجموعه جدیدی از فناوری موبایلی مبتنی بر ایرفون های پیچیده و متصل هستند.

- گروهی از مهندسان "کالج مهندسی دانشگاه ایلینوی گراینگر"(University of Illinois Grainger College of Engineering) در حال کشف و توسعه زیرمجموعه جدیدی از فناوری موبایلی مبتنی بر ایرفون های پیچیده و متصل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مجله ای اند تی، پروفسور رومیت روی چودوری (Romit Roy Choudhury) متخصص مهندسی برق و کامپیوتر گفت: جهش از ایرفون های امروزی(earphones) به فناوری نوین تری به نام ایربلز (earables) می تواند همانند تحولی که در صنعت تلفن همراه رخ داد باشد.

چرا که طی این سال ها تغییراتی در ساختار تلفن ها رخ داد که این موضوع سبب تفاوت تلفن های همراه قدیمی با تلفن های همراه هوشمند امروزی شد.

تلفن های هوشمند امروزی قابلیت های بسیاری دارند و دیگر تنها برای تماس گرفتن مورد استفاده قرار نمی گیرند و این دقیقاً مانند این است که شاید فناوری ایربلز نیز در آینده دیگر تنها به عنوان یکی از لوازم جانبی تلفن های هوشمند استفاده نخواهد شد و کاربردهای زیادی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایربلز نسل جدید فناوری های پوشیدنی خواهد بود

ایربلز نسل جدید فناوری های پوشیدنی خواهد بود