مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 05:102021-01-04سياسي

از کارگری با مزد روزانه 2 تومان تا نامه هایی که مردم برایش می نوشتند


مدیر گلزار شهدای کرمان با اشاره به عواملی که حاج قاسم سلیمانی را به این جایگاه رساند، خاطراتی را درباره این شهید بزرگوار بیان کرد.

- ایسنا/کرمان مدیر گلزار شهدای کرمان با اشاره به عواملی که حاج قاسم سلیمانی را به این جایگاه رساند، خاطراتی را درباره این شهید بزرگوار بیان کرد.

سردار محمدرضا حسنی سعدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ویژگی های شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه مسائلی وجود دارد که سردار سلیمانی را به این مقام رساند، اظهار کرد: یکی از دوستانی که 30 سال همراه حاج قاسم بود می گفت به خاطر احترامی که شهید به پدر و مادرش داشت و دعای خیر والدین را پشت سر داشت، به این جایگاه رسید.

وی افزود: یکی از دوستان سردار سلیمانی نقل می کرد به روستای قنات ملک برای سر زدن به پدرش رفته بود که به ما گفت شما پشت سر من داخل شوید و ما صبر کردیم و ناخواسته از پنجره دیدیم که وارد شد و کف پای پدرش را بوسید.

حسنی سعدی تصریح کرد: مادر حاج قاسم در بیمارستان بستری بود و ایشان گفته بود من را با مادر تنها بگذارید و دوستانش دیده بودند که کف پای مادر را می بوسد.

این جانباز دوران دفاع مقدس بیان کرد: پدرش دعا می کرد و می گفت تو خیلی زحمت می کشی دعا می کنم عاقبت عمرت به شهادت ختم شود لذا یکی از رمزهای موفقیت، تعالی و ارتقاء حاج قاسم دعای خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارگری با مزد روزانه 2 تومان تا نامه هایی که مردم برایش می نوشتند

از کارگری با مزد روزانه 2 تومان تا نامه هایی که مردم برایش می نوشتند