مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 04:302021-01-04سياسي

ارزشمند بودن طرح های پژوهشی جهاد دانشگاهی در توسعه مازندران


در دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران با نماینده مردم آمل در مجلس بر ارزشمند بودن طرح های پژوهشی جهاد دانشگاهی در توسعه استان تاکید شد.

- در دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران با نماینده مردم آمل در مجلس مطرح شد ارزشمند بودن طرح های پژوهشی جهاد دانشگاهی در توسعه مازندران ایسنا/مازندران در دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران با نماینده مردم آمل در مجلس بر ارزشمند بودن طرح های پژوهشی جهاد دانشگاهی در توسعه استان تاکید شد.

محمدرضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران در دیدار با نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از قدیمی ترین نهادهای علمی، پژوهشی و دانشگاهی کشور محسوب می شود، گفت: حمایت تمام قد رهبری از این نهاد انقلابی نشان دهنده حرکت درست جهاد دانشگاهی بر روی ریل های ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دستخوش تغییرات و تنش های سیاسی، اجتماعی و جناحی نشده است، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی، در اختیار داشتن مراکز خبری چون ایسنا و ایکنا و همچنین مرکز افکار سنجی ایسپا و انتشارات، این نهاد انقلابی را نسبت به دیگر جوامع علمی متمایز کرده است.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه معاونت آموزشی، این نهاد دارای 6 مرکز آموزشی در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزشمند بودن طرح های پژوهشی جهاد دانشگاهی در توسعه مازندران

ارزشمند بودن طرح های پژوهشی جهاد دانشگاهی در توسعه مازندران