مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 20:152021-01-03بين الملل

قدرشناسی مردم عراق از فرماندهان شهید و تاکید بر اخراج اشغالگران


قدرشناسی مردم عراق نسبت به سردار شهید قاسم سلیمانی و کمک های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران به این کشور در مبارزه با داعش، عملا تلاش ماه های اخیر جریان نفوذ و محور آمریکایی، - قدرشناسی مردم عراق نسبت به سردار شهید قاسم سلیمانی و کمک های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران به این کشور در مبارزه با داعش، عملا تلاش ماه های اخیر جریان نفوذ و محور آمریکایی، سعودی، صهیونیستی در جهت ایجاد انشقاق میان دو ملت را ناکام گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نورنیوز: راهپیمایی گسترده امروز مردم عراق در میدان التحریر شهر بغداد و برخی دیگر از شهرهای عراق که به پاس داشت فرماندهان شهید مقاومت و علیه تروریست های متجاوز آمریکایی رقم خورد، حرف های ناگفته بسیاری در دل خود داشت.

از سویی؛ قدرشناسی مردم عراق نسبت به سردار شهید قاسم سلیمانی و کمک های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران به این کشور در مبارزه با داعش، عملا تلاش ماه های اخیر جریان نفوذ و محور آمریکایی، سعودی، صهیونیستی در جهت ایجاد انشقاق میان دو ملت را ناکام گذاشت.

شعارهای راهپیمایان امروز میدان التحریر مانند آمریکا شیطان بزرگ است ، آن چنان برای دشمنان مقاومت گران بود که تلاش ویژه ای از سوی عناصر نفوذی برای انحراف تظاهرات به سمت مخالفت با ایران صورت گرفت اما با قاطعیت مردم در حمایت از مقاومت، شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرشناسی مردم عراق از فرماندهان شهید و تاکید بر اخراج اشغالگران

قدرشناسی مردم عراق از فرماندهان شهید و تاکید بر اخراج اشغالگران