مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 19:052021-01-03سياسي

حجت الاسلام درویشیان: 140 گزارش مرتبط با سیل سال گذشته تهیه شده است


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در بحث احقاق حقوق عامه، این سازمان در خصوص سیل سال گذشته بیش از 140 گزارش تهیه کرده، گفت: تعدادی از افرادی که در این رابطه ترک فعل کرده بودند به مراجع قضایی و تخلفات اداری معرفی کردیم که تعدادی از این پرونده به محکومیت انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام درویشیان ریاست سازمان بازرسی کل کشور در برنامه تهران 20 شبکه پنج سیما در خصوص اقدامات این سازمان در احقاق حقوق عامه گفت: قوه قضاییه در دوره تحول و مسئولیت آیت الله رییسی، اقدامات اساسی و بنیادین را شروع کرده و احساس تحول در قوه قضاییه کاملا مشهود است و مردم هم این را احساس می کنند.

وی افزود: یکی از اقداماتی که اخیرا قوه قضاییه آن را انجام داده، تدوین سند تحول قوه قضاییه است که این سند قبلا وجود داشته و سندی که به تازگی منتشر شده، سند ارتقا6 یافته قوه قضاییه است که حسب ماموریت هایی که در قانون اساسی به عهده قوه قضاییه گذاشته شده تنظیم شده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: یکی از ماموریت های قوه قضاییه در قانون اساسی نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور است که در این سند ماموریت سوم قوه قضاییه شناخته شده و برای هر ماموریتی؛ راهبرد و راهکار هایی پیش بینی شده که یکی از راه کار هایی که برای برون رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام درویشیان: 140 گزارش مرتبط با سیل سال گذشته تهیه شده است

حجت الاسلام درویشیان: 140 گزارش مرتبط با سیل سال گذشته تهیه شده است