مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 18:352021-01-03ورزشي

ورزشکار خرمشهری مدال های خود را به موزه دفاع مقدس اهدا کرد


«مهدی هاموری» فوتبالیست و عضو تیم ملی ناشنوایان و کم شنوایان کشور در آیینی مدال های خود را به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، همزمان با ایام شهادت سپهبد، حاج قاسم سلیمانی، مهدی هاموری فوتبالیست و عضو تیم ملی ناشنوایان و کم شنوایان کشور در آیینی مدال های خود را به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا کرد.

  هاموری تنها فوتبالیست خوزستانی است که عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان و کم شنوایان کشور است؛ وی مدال های طلای سال 2015 آسیا و اقیانوسیه و مدال برنز این مسابقات در سال 2018 را به همراه کفش و لباس ورزشی ، کاپ ورزشی و تندیسی از سردار دلها را به باغ موزه خرمشهر تقدیم کرد.

  این ورزشکار خرمشهری در رابطه با این اقدام خود، اظهار کرد: اهدای مدال به موزه دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت سردار دلها یک حرکت دلی بود که به عشق شهدا صورت گرفت.

  هاموری عنوان کرد: در مدت حضورم در تیم ملی کشور، ایران در بازی های آسیا در سال 2015 بعد از هشت سال مدال طلا را کسب کردم و دومین گلزن آسیا شدم و در جام جهانی 2016 که در ایتالیا و همچنین در المپیک ناشنوایان که در کشور ترکیه، مقام هشتم را کسب کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی هاموری 29 ساله است و از سال 94 که به عضویت تیم ملی درآمد در 21 بازی ملی، 11 گل به ثمر رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار خرمشهری مدال های خود را به موزه دفاع مقدس اهدا کرد

ورزشکار خرمشهری مدال های خود را به موزه دفاع مقدس اهدا کرد