مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 17:502021-01-03اقتصادي

شهر جدید سهند، شهر هوشمند می شود


زیرساخت های هوشمندسازی شهر جدید سهند در نشستی با حضور معاون مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، مسئول پروژه شهر هوشمندسازی این مرکز، مدیرعامل، - ایسنا/آذربایجان شرقی زیرساخت های هوشمندسازی شهر جدید سهند در نشستی با حضور معاون مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، مسئول پروژه شهر هوشمندسازی این مرکز، مدیرعامل، نائب رییس و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند بررسی شد.

در این نشست مقرر شد پس از تدوین نقشه راه شهر هوشمند برای شهر جدید سهند و تبیین شهر هوشمند و مولفه های مربوط به آن، زیر ساخت های الکترونیکی و آمادگی الکترونیکی شهر جدید سهند که یکی از بسترهای اساسی هوشمند سازی شهر است، مورد بررسی قرار گرفته و وضعیت موجود تمام سیستم ها، شبکه ها و ارتباطات و زیرساخت های الکترونیکی سهند استخراج شود.

همچنین ویژگی شهرهای هوشمند در جهان و تجربیات اخیر جهانی در زمینه شهر هوشمند تشریح شده و روند هوشمند سازی در شهرهای جدید بررسی و در شهر جدید سهند اجرا خواهد شد؛ در راستای هوشمند سازی شهر جدید سهند پس از تحلیل شرایط و تفسیر وضعیت موجود، راهبردها مشخص شده و نقشه راه برای افق 1420تنظیم می شود.

در ادامه این نشست مقرر شد که برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای هوشمندسازی مشخص و راه حل ها و همچنین پیشنهادها برای آینده شهر هوشمند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر جدید سهند، شهر هوشمند می شود

شهر جدید سهند، شهر هوشمند می شود