مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 15:352021-01-03اقتصادي

«سهند» شهر هوشمند می شود


شهر جدید سهند با تکمیل زیرساخت ها شهر هوشمند می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زیرساخت های هوشمندسازی شهر جدید سهند عصر امروز در نشستی با حضور بختیاری معاون مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، رشید اقدم مسئول پروژه شهر هوشمندسازی این مرکز، عباس مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران سهند و پناهی نایب رییس و سعیدی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند در شرکت عمران سهند بررسی شد.

در این نشست مقرر شد پس از تدوین نقشه راه شهر هوشمند برای شهر جدید سهند و تبیین شهر هوشمند و مؤلفه های مربوط به آن، زیر ساخت های الکترونیکی و امادگی الکترونیکی شهر جدید سهند که یکی از بسترهای اساسی هوشمند سازی شهر می باشد مورد بررسی قرار گرفته و وضعیت موجود کلیه سیستم ها، شبکه ها و ارتباطات و زیرساخت های الکترونیکی سهند استخراج شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد ویژگی شهرهای هوشمند در جهان و تجربیات اخیر جهانی در زمینه شهر هوشمند تشریح و روند هوشمند سازی در شهرهای جدید بررسی و در شهر جدید سهند اجرا و در راستای هوشمند سازی شهر جدید سهند پس از تحلیل شرایط و تفسیر وضعیت موجود، راهبردها مشخص شده و نقشه راه برای افق 1420 تنظیم می گردد.

در این نشست مقرر شد برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای هوشمندسازی مشخص و راه حل ها و همچنین پیشنهادها برای آینده شهر هوشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سهند» شهر هوشمند می شود

«سهند» شهر هوشمند می شود