مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 14:302021-01-03ورزشي

بودجه ویژه کمیته ملی المپیک برای تهیه تجهیزات ضروری فدراسیون ها


هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصویب کرد تا اعتبار ویژه ای را برای تهیه تجهیزات ضروری فدراسیون ها در نظر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، هفتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست سید رضا صالحی امیری رییس کمیته، اعضای هیات اجرایی و نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک 2020 و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی برگزار شد.

در ابتدای این نشست به بررسی آخرین وضعیت اردوهای مختلف رشته های المپیکی و بازدید از تمرینات و مسائل مربوط به آماده سازی ورزشکاران جهت حضور در رقابتهای انتخابی کسب سهمیه و بازیهای المپیک توکیو پرداخته شد و در ادامه گزارش کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در خصوص شاخص های توزیع اعتبارت سال 1400 توسط سید عبدی افتخاری ارائه شد.

در این گزارش کلیات و چارچوب این شاخص گذاری به تصویب رسید و مقرر شد پس از اخذ نظرات پیشنهادی و اصلاحی اعضای هیات اجرایی، پیش نویس نهایی آن در نشست بعدی توسط عبدی افتخاری رییس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی ارائه شود به نحوی که تا پایان سال جاری ارقام نهایی با توجه به میزان بودجه مصوب سال آتی کمیته به تصویب برسد.

همچنین در ادامه نشست امروز در خصوص تامین هزینه های کاروان اعزامی به بازی های المپیک توکیو و سایر رویدادهای 2021 مواردی مطرح و مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ویژه کمیته ملی المپیک برای تهیه تجهیزات ضروری فدراسیون ها

بودجه ویژه کمیته ملی المپیک برای تهیه تجهیزات ضروری فدراسیون ها