مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 14:252021-01-03سياسي

مکتب سلیمانی تبعیت از مقام معظم رهبری است


امام جمعه سلطانیه با اشاره به وصیت نامه سردار سلیمانی مبنی بر اینکه برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید و دور آن بچرخید چرا که اصل دشمنی جهان با جمهوری اسلامی برای آسیب زدن به خیمه ولایت است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به عوامل پیدایش فتنه اشاره و اظهار کرد: هواپرستی و بدعت گذاری از عوامل پیدایش فتنه است.

وی با بیان اینکه در فتنه، حق و باطل در هم آمیخته می شود و انسان نمی تواند حق و باطل را تشخیص دهد، افزود: جنگ جمل به سردمداری افراد سابقه دار در اسلام، جنگ صفین و قرآن ها را به نیزه زدن، تشکیل سقیفه از فتنه ها و بدعت های زمان امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام بود.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه وقتی در فتنه تشخیص حق و باطل سخت شود، امام به حق تنها می ماند، افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها در دوران مظلومیت حضرت علی علیه السلام تنها مدافع ولایت و حامی امیرالمومنین علیه السلام بود و فدای راه ولایت شد.

حسینی نسب با اشاره به عظمت حضرت زهرا سلام الله علیها و اهمیت ولایت در اسلام و بیان اینکه حضرت زهرا (س) با همه عظمتی که دارد فدای راه ولایت می شود، افزود: سردار شهید سلیمانی که مدافع اسلام و ولایت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سلیمانی تبعیت از مقام معظم رهبری است

مکتب سلیمانی تبعیت از مقام معظم رهبری است