مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 14:152021-01-03سياسي

پوستر پیشانی شُکر رونمایی شد/شکرگزاری و خضوع سردار دل ها در قاب هنر


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: این پوستر به دنبال نمایش شکرگزاری و خضوع در سیره سردار حاج قاسم سلیمانی در قاب هنر است.

- رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: این پوستر به دنبال نمایش شکرگزاری و خضوع در سیره سردار حاج قاسم سلیمانی در قاب هنر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی امروز یکشنبه 14 دی در جریان رونمایی از پوستر پیشانی شُکر که به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طراحی و آماده شده بود، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی گفت: آن مرحوم پاسدار مرزهای عقیدتی بود کمااینکه حاج قاسم سلیمانی پاسدار مرزهای جغرافیایی کشور بود.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه به پوستر پیشانی شکر اشاره و اظهار کرد: عنوان این پوستر برگرفته از وصیت نامه و همچنین نامه ای است که آن سردار شهید به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال 1396 بعد از نابودی داعش نوشت.

وی ادامه داد: آن سردار شهید در نامه خود به مقام عظمای ولایت نوشت: پیشانی شکر را در مقابل پیشگاه خداوند قادر متعال به شکرانه این پیروزی بزرگ بر زمین می ساییم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر پیشانی شُکر رونمایی شد/شکرگزاری و خضوع سردار دل ها در قاب هنر

پوستر پیشانی شُکر رونمایی شد/شکرگزاری و خضوع سردار دل ها در قاب هنر