مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:302021-01-03حوادث

سردار اشتری: میزان کشف مواد مخدر درکشور 30 درصد افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در فرماندهی انتظامی البرز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: البته برای ما این میزان رضایت بخش نیست، - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی میزان کشف مواد مخدر طی 9 ماه گذشته در کشور 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در فرماندهی انتظامی البرز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: البته برای ما این میزان رضایت بخش نیست، زیرا مقادیری که هم وارد کشور شده اثرات سوء خود را در جامعه خواهد داشت.

وی افزود: نیروی انتظامی در مرز ها برای جلوگیری از ورود مواد مخدر مقابله می کند و در داخل شهر ها نیز فروشندگان و خرده فروش ها را شناسایی به دست قانون می سپارد.

اشتری گفت: همچنین در بحث جمع آوری معتادان متجاهر نیروی انتظامی این آمادگی را دارد در صورت تامین مکان برای نگهداری آن ها اقدام لازم به عمل آورد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: یکی از معضلات مهم اجتماعی این روز ها بحث مواد مخدر و اعتیاد است که امیدواریم همه دستگاه ها و مسوولان مربوطه به نیروی انتظامی کمک کنند تا بیشتر از این بتوانیم به مردم خدمات ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری: میزان کشف مواد مخدر درکشور 30 درصد افزایش یافت

سردار اشتری: میزان کشف مواد مخدر درکشور 30 درصد افزایش یافت