مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:202021-01-03اقتصادي

150 میلیون تومان جایزه نقدی برای برندگان الکام استارز


دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری اعلام کرد اگر برندگان الکام استارز بتوانند سرمایه گذاری را در فاز شتاب دهی جذب کنند، برای 10 تیم اول تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات و برای پنج تیمی که در حوزه های نوظهور امکان جذب سرمایه پیدا کرده اند، - دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری اعلام کرد اگر برندگان الکام استارز بتوانند سرمایه گذاری را در فاز شتاب دهی جذب کنند، برای 10 تیم اول تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات و برای پنج تیمی که در حوزه های نوظهور امکان جذب سرمایه پیدا کرده اند، نیز 150 میلیون تومان تسهیلات قابل تبدیل و بلاعوض تخصیص داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین نشست خبری الکام استارز برای اعلام جزییات در مورد برگزاری این رویداد استارت آپی امروز (14دی) به صورت آنلاین در موزه ارتباطات برگزار شد.

در این نشست، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به جزییات حمایتی این بخش از تیم های برنده الکام استارز ششم پرداخت.

مهدی محمدی در این نشست اعلام کرد حمایت های ویژه این ستاد شامل سه حمایت ویژه چند میلیاردی از برندگان الکام استارز می شود.

همچنین در این نشست توضیح داده شد که تا این لحظه 17 مجموعه سرمایه گذاری برای حضور در این بخش از رویداد و همکاری با آوردگاه سرمایه اعلام آمادگی کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیون تومان جایزه نقدی برای برندگان الکام استارز

150 میلیون تومان جایزه نقدی برای برندگان الکام استارز