مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:052021-01-03اقتصادي

ذخایر نفت ایران 740 میلیون بشکه در خلیج فارس افزایش یافت


با اجرای پروژه های جامع مطالعات مخازن به صورت زودهنگام (Fast Track) در چهار میدان نفتی شرکت نفت فلات قاره ایران، ذخایر نفت درجای این شرکت در خلیج فارس بیش از 740 میلیون بشکه افزایش یافت.

- با اجرای پروژه های جامع مطالعات مخازن به صورت زودهنگام (Fast Track) در چهار میدان نفتی شرکت نفت فلات قاره ایران، ذخایر نفت درجای این شرکت در خلیج فارس بیش از 740 میلیون بشکه افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت فلات قاره، علی خواجوی، مدیر امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با انجام مطالعات میدان ها به صورت زودهنگام در چهار میدان هندیجان، بهرگانسر، ابوذر و نوروز، مجموع نفت درجای این میدان ها نسبت به آخرین مطالعه انجام شده مصوب به میزان 742 میلیون بشکه افزایش یافته و از حدود 9.

1 به حدود 9.

9 میلیارد بشکه رسیده است.

وی افزود: پیرو سیاست های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران مبنی بر تعریف پروژه های انجام مطالعات مخزن به صورت زودهنگام (Fast Track)، شرکت نفت فلات قاره ایران نسبت به واگذاری این مطالعات در چهار میدان نفتی هندیجان، بهرگانسر، ابوذر و نوروز در اسفندماه سال 1398 اقدام کرد.

افزایش 10 میلیارد دلاری ارزش منابع قابل استحصال خواجوی با بیان اینکه این مطالعات با تلاش مستمر کارشناسان شرکت نفت فلات قاره ایران و همکاری شرکت های مشاور داخلی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر نفت ایران 740 میلیون بشکه در خلیج فارس افزایش یافت

ذخایر نفت ایران 740 میلیون بشکه در خلیج فارس افزایش یافت