مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:052021-01-03اقتصادي

مصرف گاز در سمنان افزایش یافت


استاندار سمنان بر لزوم استفاده بهینه از انرژی در استان سمنان تأکید کرد و گفت: شاهد افزایش مصرف گاز در کشور و استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر ظهر امروز در جلسه مدیریت مصرف سوخت زمستانی که به صورت ویدئوکنفرانسی و به صورت مشترک با حضور وزرای کشور، نفت و نیرو و استانداران سراسر کشور در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله با آغاز فصل زمستان و افزایش مصرف گاز، با مشکلاتی در حوزه تأمین سوخت برای نیروگاه ها مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم انجام تهویه مناسب در منازل و ادارات شاهد افزایش مصرف گاز در کشور و استان هستیم.

استاندار سمنان بیان کرد: در استان سمنان از ابتدای سال تا دوازدهم دی ماه جاری یک میلیارد و 500 هزار مترمکعب گاز مصرف شده که نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش داشته است.

آشناگر گفت: روزانه در استان سمنان بالغ بر هشت میلیون مترمکعب گاز مصرف می شود که با توجه به جمعیت استان، عدد نسبتاً بالایی است.

وی با بیان اینکه به منظور کنترل آلودگی هوا به خصوص در کلان شهرها موظف به کاهش مصرف و صرفه جویی هستیم، افزود: بیشترین مصرف گاز مربوط به واحدهای صنعتی است که لازم است برخی واحدهای بزرگ همچون کارخانه ها سیمان نسبت به تبدیل سوخت خود از گاز به مازوت اقدام لازم را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز در سمنان افزایش یافت

مصرف گاز در سمنان افزایش یافت