مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 11:352021-01-03اقتصادي

صدور 19 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری قزوین


معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین از صدور 19 موافقت اصولی در حوزه گردشگری و تأسیسات مرتبط با این صنعت از ابتدای سال 99 تا پایان آذر ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین نادر محمدی اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت ها و تأمین امکانات مورد نیاز رشد و توسعه گردشگری استان، طی 9 ماه گذشته تعداد 19 موافقت اصولی برای اجرای پروژه های گردشگری شامل مجتمع گردشگری عمومی، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، سفره خانه سنتی و اقامتگاه بوم گردی با برآورد حجم سرمایه گذاری 4,639 میلیارد ریال در استان صادر و زمینه اشتغال زایی برای 665 نفر فراهم شده است.

وی با اشاره به مجوزهای ایجاد صادر شده در این مدت بیان کرد: همچنین طی این مدت پنج مجوز ایجاد تأسیسات گردشگری برای راه اندازی هتل، اقامتگاه بوم گردی، مجتمع گردشگری و مهمانپذیر با حجم سرمایه گذاری 270 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 57 نفر صادر و عملیات اجرایی احداث آنها آغاز شده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین با اشاره به تسهیلات پرداختی در این حوزه افزود: در این مدت 92 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغال زایی برای 62 نفر از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری به سرمایه گذاران این حوزه پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 19 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری قزوین

صدور 19 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری قزوین