مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 11:352021-01-03پزشكي

قاتلانِ خاموش مردم کرمانشاه را بشناسید


مدیرگروه مقابله با بیماریهای غیرواگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه نسبت به سیر افزایشی بیماریهای غیرواگیر در جامعه هشدار داد و افزود: 72 درصد مرگ و میرهای سال گذشته استان مربوط به بیماریهای قلبی و عروقی و سرطان ها بوده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرگروه کنترل بیماریهای غیرواگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه نسبت به سیر افزایشی بیماریهای غیرواگیر در جامعه هشدار داد و افزود: 72 درصد مرگ و میرهای سال گذشته استان مربوط به بیماریهای قلبی و عروقی و سرطان ها بوده است.

دکتر سارا شاه آبادی در جلسه امروز (14 دی) کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان با اشاره به تدوین سند پیشگیری و کنترل بیماری ای غیرواگیر استان در سال 1395 گفت: این سند در همان سال به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد که متاسفانه دستگاه ها همکاری خوبی نداشته و نتایجی که باید حاصل نشد.

وی با اشاره به سیر افزایشی بیماریهای غیرواگیر در جامعه گفت: در سالهای اخیر عمده چالش در بحث بیماریها مربوط به بیماریهای غیرواگیر است، به غیر از مورد اخیر کرونا که یک مورد استثنا محسوب می شود.

وی از بیماریهای غیرواگیر با عنوان قاتلان خاموش یاد کرد و افزود: در حال حاضر عمده علل مرگ و میر در کشور و استان مربوط به همین بیماریها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلانِ خاموش مردم کرمانشاه را بشناسید

قاتلانِ خاموش مردم کرمانشاه را بشناسید