مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 11:102021-01-03اقتصادي

جابه جایی خطوط 401 اکبرآباد و سینا


مدیر امور یک توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که در راستای تسهیل احداث سیل بند و حوضچه آرامش آب در محدوده دروازه قرآن و ارتقاء اطمینان شبکه، کار جابه جایی خطوط 401 اکبرآباد و سینا، - در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه ممکن اجرایی شده است.

بازیار یکشنبه 14 دی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از وقوع سیل مخرب فروردین سال 98، مجموعه مدیریت شهری شیراز به دنبال طراحی و اجرای راهکارهایی برای ممانعت از وقوع حوادث مشابه، پروژه ای را در محدوده شهرک آب زنگی، اجرایی کرد.

او گفت: این پروژه شامل احداث یک سیل بند و حوضچه تثبیت و آرامش بود تا آب جاری حاصل از بارندگی ها قبل از ورود به کانال انتقال در ورودی دروازه قرآن، مدیریت شده و از شدت و مخاطرات آن کاسته شود.

بازیار ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از خط 401ایستگاه اکبرآباد ( به عنوان یکی از خطوط اصلی تامین کننده برق بخشی از شهرستان شیراز)، در محدوده حوضچه آرامش بالادست چشمه زنگی قرارمی گرفت ، که علاوه بر وجود احتمال سقوط پایه ها، امکان انجام عملیات سرویس و نگهداری سلب می شد بنابراین جابه جایی پایه ها و خط مربوطه، الزامی بود و باید در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شد.

بازیار با اشاره به قرار داشتن این خط در نقطه ای صعب العبور، گفت: برای ایجاد دسترسی مناسب، با همکاری شهرداری منطقه سه شیراز، ابتدا یک ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی خطوط 401 اکبرآباد و سینا

جابه جایی خطوط 401 اکبرآباد و سینا