مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 11:102021-01-03اقتصادي

تصفیه خانه آب شهر دیواندره با 78 درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی است


معاون شرکت آبفا کردستان با اشاره به پیشرفت 78 درصدی تصفیه خانه آب شهر دیواندره ابراز امیدواری کرد این پروژه تا پایان سال جاری وارد مدار بهره برداری شود.

- محمد فرهاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: تصفیه خانه آب شهر دیواندره سال گذشته به دلیل مشکلاتی که پیمانکار داشت تکمیل نشد و تلاش می کنیم در سال جاری این تصفیه خانه به بهره برداری برسد.

وی در خصوص مشخصات این تصفیه خانه گفت: سال افق طرح در این پروژه 1425 می باشد که جمعیت حدود 90 هزار نفری این شهرستان شامل شهرهای دیواندره و زرینه و 75 روستا را در سال افق طرح زیر پوشش قرار خواهد داد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان ظرفیت تصفیه خانه را 250 لیتر بر ثانیه برای شهرهای دیواندره و زرینه و 75 روستای مجتمع اوباتو عنوان کرد و گفت: ساخت 2 باب مخزن به ظرفیت مجموع 4 هزار مترمکعب، احداث 3 واحد ایستگاه پمپاژ و 13 کیلومتر خط انتقال از جمله عملیاتی است که در این پروژه انجام می شود.

وی در خصوص تصفیه خانه های آب در دست اجرا با اشاره به اینکه تصفیه خانه آب روستای قلیان در سال جاری وارد مدار شد، گفت: تصفیه خانه های آب دیگری نیز وجود دارند که متولی آنها شرکت آب منطقه ای بوده و قرار است در این دو سال( امسال و سال آینده) وارد مدار شوند که شامل تصفیه خانه شماره 2 سقز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه آب شهر دیواندره با 78 درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی است

تصفیه خانه آب شهر دیواندره با 78 درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی است