مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 11:102021-01-03سياسي

مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان ایلام آغاز به کار کرد


مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان ایلام در انتخابات امروز و با مشخص شدن اعضای هیئت رییسه این مجمع، به طور رسمی و در راستای تحقق بیاینه گام دوم انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرد.

- ایسنا/ایلام مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان ایلام در انتخابات امروز و با مشخص شدن اعضای هیئت رییسه این مجمع، به طور رسمی و در راستای تحقق بیاینه گام دوم انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام محمد فتاحی ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، در این نشست، اظهار کرد: کانون های فرهنگی نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی در نشر معارف دینی انقلابی در حوزه های معرفتی، بصیرتی، قرآنی و اعزام گروه های جهادی دارند و می توانند در مسیر تحقق بیاینه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 35 کانون فرهنگی تبلیغی فعال در سطح استان مشغول فعالیت های فرهنگی تبلیغی هستند، گفت: مهم ترین وظیفه تشکل های دینی به ویژه کانون های فرهنگی تبلیغی تربیت نسل جوان مومن انقلابی و پای کار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام اظهار کرد: فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نسل جوان انقلابی است که باتوجه به هجمه های زیاد استکبار جهانی و غرب در ایجاد و ترویج یأس و ناامیدی در جامعه، ایجادامیدآفرینی در بین جوانان یکی از اهداف شکل گیری کانون ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان ایلام آغاز به کار کرد

مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان ایلام آغاز به کار کرد