مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:552021-01-03سياسي

اطعام مومنان و تهیه کمک جهیزیه در سایه شهید سلیمانی


رییس اداره اوقاف و امور خیریه یزد از تامین کمک هزینه جهیزیه، توزیع بسته های معیشتی و اطعام مومنین در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدحسین کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت سالگرد سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، هزار پرس غذا از محل اجرای نیات موقوفات، مراکز افق امامزادگان و خیران طبخ و بین مردم توزیع شد.

وی افزود: بر اساس نیت واقفان و خیران، بخشی از غذاهای طبخ شده بین عموم مردم و بخشی نیز تنها بین سادات، طلاب و نیازمندان توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: همچنین به مناسبت این ایام، بیش از سه هزار بسته کمک های مومنانه در قالب طرح راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومان می گذرد با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال تهیه و در اختیار خانواده های آسیب پذیر قرار گرفت.

کاظمی با اشاره به تهیه چند سری کمک جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تصریح کرد: با شناسایی نوعروسان مستحق از طریق مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، اقلام مورد نیاز در اختیار آن ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه گفت: به مناسبت شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، برنامه های مختلف مذهبی به صورت مجازی و از طریق شبکه های مختلف و سایت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام مومنان و تهیه کمک جهیزیه در سایه شهید سلیمانی

اطعام مومنان و تهیه کمک جهیزیه در سایه شهید سلیمانی