مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:552021-01-03دانش

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تا 20 دی تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد، علیرضا صامت، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 خبر داد و گفت: - مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویی تا 20 دی ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد، علیرضا صامت، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا 20 دی ماه نسبت به ثبت درخواست های نقل و انتقال خود اقدام کنند.

وی تأکید کرد:20 دی ماه، آخرین مهلت ثبت نقل و انتقال دانشجویی است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشجویان متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه منادا به آدرس http://monada.

iau.

ir نسبت به ثبت درخواست نقل و انتقال خود اقدام کنند.

صامت با بیان اینکه نتایج نهایی درخواست ها، پیش از آغاز ثبت نام نمیسال دوم سال تحصیلی مشخص و اعلام می شود، اظهار داشت: تمامی مراحل پیگیری و اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، از طریق سامانه منادا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تا 20 دی تمدید شد

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تا 20 دی تمدید شد