مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:352021-01-03سياسي

توضیح ایران ایر تور درباره واگذاری این شرکت توضیحاتی ارائه داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: مقام قضایی دستور توقف واگذاری شرکت ایران ایرتور و انتقال اموال و دارایی های آن به شخص خریدار را صادر کرده، - شرکت ایران ایر تور درباره واگذاری این شرکت و نسبت به خبرگزاری دانشجو توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: مقام قضایی دستور توقف واگذاری شرکت ایران ایرتور و انتقال اموال و دارایی های آن به شخص خریدار را صادر کرده، اما علی رغم این دستور قضایی واگذاری اموال این شرکت با اصرار اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی این اتفاق در حال انجام است.

وی افزود: هیأت واگذاری ارجاع پرونده واگذاری شرکت ایران ایرتور به هیأت داوری را ضروری دانسته، اما معاون اول رییس جمهور نظرش بر عدم ارجاع این پرونده به هیأت داوری است و بر این مسأله اصرار و تأکید دارد و تاکنون این پرونده به هیأت داوری ارجاع نشده است.

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در همین زمینه بیانیه ای و توضیحاتی به خبرگزاری دانشجو ارائه کرد که به شرح ذیل است: نظر به اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، برخلاف آن نماینده محترم مجلس، اعتقاد دارد مرجع رسیدگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح ایران ایر تور درباره واگذاری این شرکت توضیحاتی ارائه داد

توضیح ایران ایر تور درباره واگذاری این شرکت توضیحاتی ارائه داد