مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:102021-01-03دانش

جشنواره های رویش و حرکت ، امسال برگزار می شوند؟


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص نحوه برگزاری دو جشنواره دانشگاهی با توجه به شیوع کرونا، گفت: تاکنون حدود 340 اثر از 62 انجمن علمی به دبیرخانه جشنواره حرکت رسیده که پس از بررسی و داوری، - جشنواره های "رویش" و "حرکت"، امسال برگزار می شوند؟ ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص نحوه برگزاری دو جشنواره دانشگاهی با توجه به شیوع کرونا، گفت: تاکنون حدود 340 اثر از 62 انجمن علمی به دبیرخانه جشنواره حرکت رسیده که پس از بررسی و داوری، هشت انجمن برتر به وزارت علوم معرفی شدند اما در خصوص نحوه برگزاری جشنواره ملی حرکت هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

جشنواره رویش نیز سالانه برگزار می شود اما با توجه به وضعیت کنونی کشور، هنوز برنامه خاصی برای برگزاری این جشنواره وجود ندارد.

عبدالرحیم هوشمند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره های درون دانشگاهی در سال99، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی دانشگاه ها بخش های مختلفی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به انجمن های علمی و کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی اشاره کرد که در هر کدام از این بخش ها، دانشجویان مشغول به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های رویش و حرکت ، امسال برگزار می شوند؟

جشنواره های رویش و حرکت ، امسال برگزار می شوند؟