مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:052021-01-03اجتماعي

خشونت های کلامی علیه زنان و کودکان بیش از خشونت های فیزیکی است


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: جامعه آماری خشونت های کلامی بیش از خشونت های فیزیکی بوده، با این تفاوت که خشونت های فیزیکی 50 درصد منجربه تشکیل پرونده قضایی می شود اما خشونت های کلامی در اقلیت است.

- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی: خشونت های کلامی علیه زنان و کودکان بیش از خشونت های فیزیکی است ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: جامعه آماری خشونت های کلامی بیش از خشونت های فیزیکی بوده، با این تفاوت که خشونت های فیزیکی 50 درصد منجربه تشکیل پرونده قضایی می شود اما خشونت های کلامی در اقلیت است.

احمد موقری در نشست پیشگیری از خشونت علیه زنان، با بیان این که موضوع خشونت در استان یکی از مباحث اولویت دار است، اظهار کرد: با توجه به این موضوع، سند جامع پیشگیری از خشونت که در کشور بی نظیر است، با همکاری دستگاه های مرتبط تدوین و به دستگاه ها ابلاغ شده است.

وی ادامه افزود: در کنار سند جامع پیشگیری از خشونت در استان، با توجه به جامعه بالای آماری خشونت علیه زنان و کودکان قوه قضاییه نیز اقداماتی انجام داده و بر این اساس اداره ای را به عنوان پیشگیری از خشونت علیه زنان و کودکان در معاونت پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت های کلامی علیه زنان و کودکان بیش از خشونت های فیزیکی است

خشونت های کلامی علیه زنان و کودکان بیش از خشونت های فیزیکی است