مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:552021-01-03سياسي

اطعام مومنان و تهیه کمک جهیزیه در سایه شهید سلیمانی


رییس اداره اوقاف و امور خیریه یزد از تامین کمک هزینه جهیزیه، توزیع بسته های معیشتی و اطعام مومنین در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین کاظمی اظهار داشت: به مناسبت سالگرد سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، هزار پرس غذا از محل اجرای نیات موقوفات، مراکز افق امامزادگان و خیران طبخ و بین مردم توزیع شد.

وی بیان کرد: بر اساس نیت واقفان و خیران، بخشی از غذاهای طبخ شده بین عموم مردم و بخشی نیز تنها بین سادات، طلاب و نیازمندان توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود: همچنین به مناسبت این ایام، بیش از 3 هزار بسته کمک های مومنانه در قالب طرح راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومان می گذرد با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال تهیه و در اختیار خانواده های آسیب پذیر قرار گرفت.

وی با اشاره به تهیه چند سری کمک جهیزیه برای نوعروسان نیازمند بیان کرد: با شناسایی نوعروسان مستحق از طریق مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، اقلام مورد نیاز در اختیار آن ها قرار می گیرد.

کاظمی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه گفت: به مناسبت شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، برنامه های مختلف مذهبی به صورت مجازی و از طریق شبکه های مختلف و سایت های معتبر در امامزادگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام مومنان و تهیه کمک جهیزیه در سایه شهید سلیمانی

اطعام مومنان و تهیه کمک جهیزیه در سایه شهید سلیمانی