مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:352021-01-03اقتصادي

یونانی ها علاقمند به همکاری با ایران و فارس هستند


دبیرکل و عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و یونان گفت: مردم یونان بسیار علاقمند به همکاری با مردم ایران در زمینه های مختلف به ویژه حوزه کشاورزی هستند.

- ایسنا/فارس دبیرکل و عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و یونان گفت: مردم یونان بسیار علاقمند به همکاری با مردم ایران در زمینه های مختلف به ویژه حوزه کشاورزی هستند.

مجید موافق قدیری شنبه 14 دی در وبینار معرفی فرصت های تجاری کشور یونان که با حضور فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، بیان کرد: در سال های گذشته کشورهای ایران و یونان مراوداتی در بخش های مختلف داشته اند اما متاسفانه هنوز یونان جزو شرکای اقتصادی ایران قرار نگرفته و اکنون هم تحریم ها بر روابط ایران با سایر کشورها تاثیرگذار بوده است.

او با اشاره به مزیت های اقتصادی کشور یونان، افزود: یونان ظرفیت خوبی در حوزه اقتصادی دارد و از راه های آبی برخوردار است و نقش کلیدی در جاده ابریشم دارد.

موافق قدیری گفت: کشور یونان به دلیل موقعیت جغرافیایی و بهره مندی از تکنولوژی های به روز، می تواند یکی از مقاصد اصلی صادراتی تجار و بازرگانان ما باشد به طوری که کشور یونان با بسیاری از کشورها مرز مشترک دارد و می تواند دروازه ورود تجار ما به اتحادیه اروپا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونانی ها علاقمند به همکاری با ایران و فارس هستند

یونانی ها علاقمند به همکاری با ایران و فارس هستند