مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:302021-01-03اقتصادي

قرابت فارس و یونان زمینه ساز گسترش مرادوات تجاری است


فرهنگ مشترک و قرابت تاریخی کشور ایران و فارس و کشور یونان بهانه مناسبی برای گسترش و توسعه مرادوات تجاری دو طرف است.

- ایسنا/فارس دبیرکل اتاق بازرگانی فارس گفت: فرهنگ مشترک و قرابت تاریخی کشور ایران و فارس و کشور یونان بهانه مناسبی برای گسترش و توسعه مرادوات تجاری دو طرف است.

علی عوض پور یکشنبه 14 دی در وبینار معرفی فرصت های تجاری کشور یونان، بیان کرد: در حال حاضر چهار هزار و 190 واحد صنعتی کوچگ، بزرگ و متوسط با اشتغالزایی بالغ بر 92 هزار نفر در استان فارس فعال است که این آمار نشان از جایگاه ویژه صنعت در فارس است.

او با اشاره به واحدهای تولیدی فعال فارس در صنایع مختلف افزود: در حوزه صنایع دستی و فرش دستبافت، عصاره شیرین بیان و صنایع سلولوزی نیز فارس در سبد تجارت بین الملل کشور جایگاه مطلوبی دارد.

عوض پور اظهار کرد: همچنین فارس در بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنایع غذایی و صنعتی یکی از استان های جزو استان های توانمند کشور است و در بخش گردشگری و دانشگاهی نیز ظرفیت های خوبی داریم که می توانیم در هر بخش مرادوات خوبی را با کشور یونان برنامه ریزی کنیم.

عوض پور با بیان اینکه فرهنگ مشترک و قرابت تاریخی کشور ایران و استان فارس و کشور یونان بهانه مناسبی برای گسترش و توسعه مرادوات تجاری دو طرف است اضافه کرد: استان فارس با تعامل با است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرابت فارس و یونان زمینه ساز گسترش مرادوات تجاری است

قرابت فارس و یونان زمینه ساز گسترش مرادوات تجاری است