مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:302021-01-03سياسي

آیا این دانشمند ایرانی هم ترور شد؟


15 سال پیش، غروب چهاردهم دی ماه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از دانشمندان ایران به نام سعید کاظمی آشتیانی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفته است.

- 15 سال پیش، غروب چهاردهم دی ماه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از دانشمندان ایران به نام سعید کاظمی آشتیانی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفته است.

نام این دانشمند، چندان برای مردم آشنا نبود.

همانطور که نام بسیاری از دانشمندان، تازه بعد از مرگشان بر سر زبان ها می افتد یا شاید حتی بعد از مرگشان هم هیچوقت شناخته نشوند.

تا زمان درگذشت کاظمی آشتیانی، جز جامعه پزشکی و علمی ایران، واقعا افراد زیادی او را نمی شناختند اما پیام رهبر انقلاب در 15 دی، اهمیت این چهره علمی را برجسته کرد و نام او بر سر زبان ها افتاد.

حضرت آیت الله خامنه ای در پیام خود، ضمن ابراز تأسف، تلخکامی و افسوس ، سعید کاظمی آشتیانی را دانشمند مؤمن و جهادگر ، شخصیت ارزشمند ، کانون امید و ابتکار و نوآوری ، یکی از فرزندان صالح انقلاب و از رویش های مبارکی که آینده ی درخشان علمی در کشور را نوید می دهند ، توصیف کردند و فقدان این عنصر خدوم و باارزش را ضایعه ای دردناک خواندند.

اما کاظمی آشتیانی که بود و چرا دانشمند مهمی به شمار می آمد؟ اگر نام پژوهشکده رویان ، سلول های بنیادین ، درمان ناباروری ، بانک بند ناف و اینجور چیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا این دانشمند ایرانی هم ترور شد؟

آیا این دانشمند ایرانی هم ترور شد؟