مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:202021-01-03دانش

اهدای بیش از 12هزار گوشی هوشمند و تبلت به دانشجویان نیازمند


مدیرعامل بنیاد حامیان علم و فناوری با بیان این که در پاندمی کرونا 12 هزار و 100 دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به دانشجویان کمتربرخوردار از 110 دانشگاه کشور اهدا می شود، - یادآور شد: علی رغم این که ایران یکی از درخشان ترین سوابق را در میان کشورهای دنیا در حوزه وقف علمی داشته، اما این روزها کمتر از قبل به آن بها داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین امید، مدیرعامل بنیاد حامیان علم و فناوری در نشست خبری امروز که با موضوع دعوت از عموم شهروندان برای همیاری در توسعه ی علمی کشور در ساختمان این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: در اکثر نقاط دنیا دانشگاه ها و موسسات پژوهشی، مثل دانشگاه هاروارد، بیش از این که دولتی باشند، با نیروهای مردمی، موقوفات و خیریه ها اداره می شوند.

امید ادامه داد: در بسیاری از همین کشورها بخش بسیار زیادی از موقوفات به مجموعه های علمی اختصاص داده می شود.

علی رغم این که ایران یکی از درخشان ترین سوابق را در میان کشورهای دنیا در حوزه ی وقف علمی داشته، اما این روزها کمتر از قبل به آن بها داده می شود.

مدیرعامل بنیاد حامیان علم و فناوری درباره ی موقوفات دانشگاه تهران بیان کرد: بسیاری از مجموعه هایی که در حال حاضر در اختیار دانشگاه تهران است، از وقفیات خیّرینی هم چون مرحوم جمال زاده، محمدصادق افشار و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 12هزار گوشی هوشمند و تبلت به دانشجویان نیازمند

اهدای بیش از 12هزار گوشی هوشمند و تبلت به دانشجویان نیازمند