مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:552021-01-03سياسي

شکل گیری «خاورمیانه مقاومت» نتیجه درایت سردار سلیمانی بود


امام جمعه ملایر با بیان اینکه سردار سلیمانی خداترس بود گفت: با وجود برنامه ریزی دشمن برای ایجاد خاورمیانه جدید، با مدیریت و درایت سردار «خاورمیانه مقاومت» شکل گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر حجت الاسلام محمدباقر برقراری پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهادت سردارسلیمانی در جمع پاسداران سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه حاج قاسم یک عمر در راه خدا جهاد خالصانه، بی ریا و عاشقانه کرد اظهار کرد: جهاد ایشان هم در انقلاب، هم در دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم آل الله بسیار موثر بود.

وی شجاعت ایشان را بی نظیر و مثال زدنی خواند و گفت: حاج قاسم داعش را  که با هزینه های میلیاردی دشمن و حمایت چندین کشور دنیا به امید ایجاد یک دولت عظیم در منطقه عراق و شام و با هدف حذف جمهوری اسلامی ایران آمده بود را از منطقه محو کرد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه اینها آمده بودند که بمانند اما با  لشگر فاطمیون و زینبیون و تربیت یافتگان مکتب حضرت زهرا(س) و زینب کبری(س) مواجه شدند و نقشه آنها بر آب شد افزود: حاج قاسم و یارانش در مقابل دشمنان وحشی صفت خالصانه ایستادند و جنگیدند.

وی با اشاره به اینکه خداترس بود و دشمن را با این همه  قدرت در حد دو گلوله می دید و از مرگ هراسی نداشت، او حقیقتا شاگرد مکتب امیر مومنان علی(ع) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری «خاورمیانه مقاومت» نتیجه درایت سردار سلیمانی بود

شکل گیری «خاورمیانه مقاومت» نتیجه درایت سردار سلیمانی بود