مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:202021-01-03اقتصادي

تصفیه خانه سنندج میزبان آب سد آزاد می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: به منظور پایان دغدغه کیفیت آب شرب سنندج، تصفیه خانه این شهر میزبان خط انتقال 30 کیلومتری آب از سد آزاد خواهد بود.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: به منظور پایان دغدغه کیفیت آب شرب سنندج، تصفیه خانه این شهر میزبان خط انتقال 30 کیلومتری آب از سد آزاد خواهد بود.

کامران خرم در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سامانه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج اظهار کرد: پس از تکمیل مطالعات، هزینه نهایی برآورد خواهد شد و در حال حاضر مبلغ حدود 350 میلیارد تومان پیش بینی گردیده که لازم است در طی 2 سال این مبلغ جهت اتمام کار، ابلاغ گردد.

وی بیان کرد: با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار شهروندان شهر سنندج، برای اولین بار ردیف بودجه ای در سال آینده برای این منظور تعریف شد و برای اجرای این سامانه انتقال، 90 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، با اشاره به اجرای پروژه سامانه خط انتقال آب به طول 30 کیلومتر از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج یادآور شد: مجری اجرای این پروژه شرکت آب و نیروی ایران است که براساس پیگیری و هماهنگی های به عمل آمده مطالعات طرح در حال جمع بندی است و عملیات اجرایی در سال 99 آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه سنندج میزبان آب سد آزاد می شود

تصفیه خانه سنندج میزبان آب سد آزاد می شود