مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:152021-01-03اجتماعي

انتقاد از دولت به دلیل تصمیم های دیرهنگام جهت مقابله با آلودگی هوا


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تصمیم دیرهنگام در مورد تعطیلی تهران به علت آلودگی هوا سلامت مردم را به خطر می اندازد، گفت: جهت کاهش آلودگی هوا باید انرژی های تجدیدپذیر جایگزین سوخت های فسیلی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع آلودگی هوای تهران گفت : از شخص استاندار و دولتمردان گلایه دارم که چرا علیرغم گزارش های هواشناسی مبنی بر پایداری هوا و تشدید اینورژن اقدامی در زمینه تعطیلی تهران انجام نداده اند.

وی افزود: پیشنهاد کمیته اضطرار آلودگی هو ابه دولت ارائه شده ولی هنوز تصمیمی در این راستا گرفته نشده است و باید توجه داشت هر تصمیم دیرهنگام می تواند سبب آسیب به شهروندان شود.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران درباره نیروگاه های خورشیدی گفت: شهر تهران از استفاده بی رویه از منابع انرژی رنج می برد و سوخت های فسیلی سلامت مردم را تهدید کرده است از طرفی آلودگی هوا در کنار ویروس کرونا شرایط را برای تهرانی ها غیرقابل تحمل کرده و باید رویه ها در زمینه تأمین انرژی تغییر کند به طور مثال انرژی های تجدیدپذیر جایگزین سوخت های فسیلی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از دولت به دلیل تصمیم های دیرهنگام جهت مقابله با آلودگی هوا

انتقاد از دولت به دلیل تصمیم های دیرهنگام جهت مقابله با آلودگی هوا