مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:152021-01-03سياسي

«آبی ترین آسمان زمین» روایتگر شهادت 3 شخصیت در آب


نویسنده و کارگردان نمایش «آبی ترین آسمان زمین» گفت: این نمایش در سه اتوبیوگرافی، به سرنوشت سه شخصیت اشاره می کند که هر سه نفر آنها در آب که مظهر پاکی و زلالی است، - ایسنا/همدان نویسنده و کارگردان نمایش آبی ترین آسمان زمین گفت: این نمایش در سه اتوبیوگرافی، به سرنوشت سه شخصیت اشاره می کند که هر سه نفر آنها در آب که مظهر پاکی و زلالی است، شهید می شوند.

محمد قاسمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع نمایش یعنی اتفاقات زمان جنگ و پساجنگ، تصریح کرد: یکی از اپیزودها، مربوط به حمله موشکی ناوجنگی آمریکا به هواپیمای ایرباس 655 و سقوط آن در آب های بندرعباس است، اپیزود دیگر به دختری به نام کژال می پردازد که در کوبان عراق توسط نیروهای داعش کشته می شود.

وی با بیان اینکه اپیزود سوم داستان پسری ایرانی را روایت می کند که از بمباران های دوران جنگ آسیب جدی دیده است، مطرح کرد: لابلای این سه اپیزود به پیرزنی که در جستجوی پسر گمشده اش هر روز به بنیاد شهید تهران تلفن می زند نیز پرداخته شده است.

قاسمی آبی ترین آسمان زمین را جزء صادقانه ترین نمایشنامه هایی دانست که در طول عمر خود نوشته است و افزود: این نمایشنامه که برآمده از اتفاقی است که خودم در دوران کودکی تجربه کردم، دارای ویژگی های خاصی مانند بی واسطه سخن گفتن با مخاطب و نیز نزدیک بودن مخاطب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آبی ترین آسمان زمین» روایتگر شهادت 3 شخصیت در آب

«آبی ترین آسمان زمین» روایتگر شهادت 3 شخصیت در آب