مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:452021-01-03بين الملل

یک کارشناس مسائل حقوقی آمریکا: بایدن باید اوباما را به عنوان دادستان کل برگزیند


یکی از اساتید سابق دانشگاه پپرداین در زمینه قانون اساسی و یکی از مقامات سابق دولت های ریگان و بوش در مقاله ای از رییس جمهور منتخب آمریکا خواست تا باراک اوباما را به عنوان دادستان کل آمریکا انتخاب کند.

- یک کارشناس مسائل حقوقی آمریکا: بایدن باید اوباما را به عنوان دادستان کل برگزیند یکی از اساتید سابق دانشگاه پپرداین در زمینه قانون اساسی و یکی از مقامات سابق دولت های ریگان و بوش در مقاله ای از رییس جمهور منتخب آمریکا خواست تا باراک اوباما را به عنوان دادستان کل آمریکا انتخاب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، داگلاس کمیک ، یکی از اساتید سابق دانشگاه پپرداین در زمینه قانون اساسی و یکی از مقامات سابق دولت های ریگان و بوش در مقاله ای برای پایگاه خبری هیل نوشت: جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا به جای ادامه وام گرفتن خط تجاری باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا به خود اوباما نیاز دارد.

وی افزود: سریع ترین راه برای برقراری مجدد اجرای قانون این است که بایدن باراک اوباما را به عنوان دادستان کل آمریکا منصوب کند.

انتصاب باراک اوباما قطعا بی سابقه خواهد بود اما این کار لازم و ضروری است.

ما هرگز شاهد نبوده ایم که یکی از روسای جمهور سابق برای تصدی یک دپارتمان اجرایی برای رییس جمهور جدید انتخاب شود اما هیچ چیز مانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس مسائل حقوقی آمریکا: بایدن باید اوباما را به عنوان دادستان کل برگزیند

یک کارشناس مسائل حقوقی آمریکا: بایدن باید اوباما را به عنوان دادستان کل برگزیند