مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:352021-01-03بين الملل

جانسون کرسی خود و اکثریت حزبش را در انتخابات بعدی از دست می دهد


یک نظرسنجی نشان داده نخست وزیر انگلیس در انتخابات سراسری بعدی که تا سال 2024 برگزار نمی شود، کرسی خود و همچنین اکثریت حزبش را از دست می دهد.

- یک نظرسنجی نشان داده نخست وزیر انگلیس در انتخابات سراسری بعدی که تا سال 2024 برگزار نمی شود، کرسی خود و همچنین اکثریت حزبش را از دست می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این نظرسنجی اولین مطالعه دقیق درخصوص آرای عمومی نسبت به مدیریت بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس بر مذاکرات اخیرا به نتیجه رسیده بریگزیت و همچنین همه گیری کووید 19 پس از آن که او برنامه اجازه به خانواده ها برای دیدار در کریسمس در بخشهایی از جنوب انگلیس را با هدف مبارزه با شیوع این ویروس لغو کرد، محسوب می شود.

در این نظرسنجی برگزار شده به صورت حوزه به حوزه طی یک دوره چهار هفته ای در ماه دسامبر که از سوی شرکت پژوهشی Focaldata انجام و در نشریه ساندی تایمز منتشر شد، بیش از 22000 نفر مورد پرسش قرار گرفتند.

این نظرسنجی نشان داد که محافظه کاران حاکم در انگلیس در انتخابات سراسری بعدی 81 کرسی خود را از دست خواهند داد و اکثریتی که آنها با 80 کرسی داشتند از دست خواهد رفت.

آنها در این وضعیت 284 کرسی خواهند داشت در حالی که حزب مخالف کارگر بر اساس این نظرسنجی 282 کرسی کسب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون کرسی خود و اکثریت حزبش را در انتخابات بعدی از دست می دهد

جانسون کرسی خود و اکثریت حزبش را در انتخابات بعدی از دست می دهد