مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:352021-01-03بين الملل

مخالفت 11 سناتور جمهوریخواه آمریکایی با اعلام پیروزی بایدن در سنا


11 سناتور جمهوریخواه خواسته اند در جلسه روز چهارشنبه نتایج آرای الکتورال ایالت ها اعلام نشود و در عوض مهلتی 10 روزه برای بررسی ادعای تقلب انتخاباتی در ایالت های مورد مناقشه داده شود.

- 11 سناتور جمهوریخواه سنای آمریکا با اعلام پیروزی جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا در جلسه روز چهارشنبه سنای آمریکا اعلام مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از سی ان ان، 11 سناتور جمهوریخواه به رهبری سناتور تندرو ایالت تگزاس تد کروز با صدور بیانیه ای مشترک اعلام کردند با اعلام نتایج آرای الکتورال انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا که حاکی از پیروزی بایدن بر ترامپ است در جلسه روز چهارشنبه سنای آمریکا، مخالف اند.

در بیانیه مشترک روز شنبه (دیروز) این سناتورهای جمهوریخواه خواسته شده در جلسه روز چهارشنبه بدون اعلام نتایج انتخابات، مهلتی 10 روزه برای بررسی دوباره نتایج انتخابات ایالت های مورد مناقشه داده شود.

این سناتورها به طور مشخص به هیچ ایالتی به عنوان محل مناقشه صحت نتایج انتخابات اشاره ای نکرده اند.

این گروه از سناتورهای جمهوریخواه از سوی سناتور تد کروز از تگزاس هدایت می شود و شامل 7 سناتور کنونی جمهوریخواه مجلس سنا: تد کروز از تگزاس، رون جانسون از ویسکانسین ، جیمز لنکفورد از اوکلاهما ، استیو داینس از مونتانا ، جان کندی از ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت 11 سناتور جمهوریخواه آمریکایی با اعلام پیروزی بایدن در سنا

مخالفت 11 سناتور جمهوریخواه آمریکایی با اعلام پیروزی بایدن در سنا