مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 06:502021-01-03اقتصادي

نیروگاه مفتح با فیلتراسیون دودکش ها مشکل آلایندگی را حل کند


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه مصرف گاز نیروگاه مفتح همدان به صفر رسیده است، گفت: امکان تأمین گاز در ماه های پیک مصرف وجود ندارد اما نیروگاه می تواند با استفاده از فیلتراسیون دودکش ها مشکل آلایندگی را حل کند.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه مصرف گاز نیروگاه مفتح همدان به صفر رسیده است، گفت: امکان تأمین گاز در ماه های پیک مصرف وجود ندارد اما نیروگاه می تواند با استفاده از فیلتراسیون دودکش ها مشکل آلایندگی را حل کند.

عبدالله فیاض در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در فصل زمستان که با برودت هوا مواجه هستیم، برای جلوگیری از اُفت فشار گازخانگی، مصارف نیروگاه ها، کارخانجات سیمان و صنایع فولاد در سطح کشور محدود می شود.

وی با بیان اینکه هر ساله چهار ماه فصل سرد احتمال اعمال این محدودیت ها وجود دارد، تصریح کرد: به نیروگاه ها اعلام شده که چهار ماه آذر، دی، بهمن و اسفند احتمال اعمال محدودیت وجود دارد و سوخت دوم برای خود فراهم کنند که مشکلی پیش نیاید.

فیاض درباره آلودی هوای ناشی از مصرف مازوت در نیروگاه ها، افزود: با پیگیری های لازم انجام شده در صورتی که اُفت فشار در خطوط انتقال گاز به وجود نیاید، سهمیه نیروگاه ها داده خواهد شد ضمن اینکه به نیروگاه پیشنهاد شده برای حل مشکل آلودگی می تواند از فیلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه مفتح با فیلتراسیون دودکش ها مشکل آلایندگی را حل کند

نیروگاه مفتح با فیلتراسیون دودکش ها مشکل آلایندگی را حل کند