مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 06:502021-01-03سياسي

استفاده از انرژی های نو را در دستور کار قرار دهید


عضو شورای شهر با اشاره به استفاده بی رویه از سوخت های فسیلی و تاثیر آن بر کیفیت هوای تهران خطاب به شهردار گفت: استفاده از انرژی های خورشیدی و پاک را در ساختمان های شهرداری بررسی کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا صدر اعظم نوری در جلسه امروز شورای شهر در قالب تذکر پیش از دستور به موضوع آلودگی هوای تهران گفت: از استاندار و دولت گله دارم که علی رغم گزارش های هواشناسی بر پایداری هوا و شدت این ورژن سخن گفته و لازم بوده فعالیت های شهر محدود شود، بعد از دو روز پیشنهاد استاندار درباره تعطیلی تصمیم گیری نشده و باید درباره سلامت مردم پاسخگو باشیم.

وی به موضوع توسعه نیروگاههای خورشیدی و پاک پرداخت و گفت: تهران از استفاده بی رویه از منابع انرژی نظیر بنزین، گازوییل، نفت و مازوت رنج می برد که سلامت همه مردم را تهدید می کند و این شرایط برای کلانشهرها غیرقابل تحمل است.

صدراعظم نوری ادامه داد که در این ارتباط جا دارد با جایگزین کردن انرژ ی های تجدید پذیر و تولید برق پرداخته شود که از نظر کاهش گازهای گلخانه ای اقدام شود که اینکه یک شهر با کمترین آلودگی انرژی اداره شود.

به گفته رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری نسبت به جانمایی کارشناسی از این فرصت استفاده شده و برآورده کننده نیاز واقعی شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از انرژی های نو را در دستور کار قرار دهید

استفاده از انرژی های نو را در دستور کار قرار دهید