مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 06:252021-01-03سياسي

شهرداری لوایح مربوط به آلودگی هوا و حفظ محیط زیست را اجرا کند


رییس کمیته محیط زیست اسلامی شورای شهر تهران گفت: لایحه تاسیس صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی و لایحه ساختمان سبز هنوز اجرایی و پیگیری نشده و به همین دلیل به شهرداری تذکر می دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش میلانی حسینی در جلسه صبح امروز شورای شهر، با مطرح کردن تذکری درباره آلودگی هوا گفت: ما در شرایط بحرانی قرار داریم و شورای شهر باید واکشن نشان داده و اعتراض کند.

بنده از قوه قضاییه درخواست دارم که نسبت به این موضوع توجه ویژه کند و دادستان تهران باید با پیگیری حقوق عامه، موضوع مازوت سوزی را پیگیری کند.

رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: از کمیسیون اصل 90 مجلس نیز تقاضای ورود به موضوع آلودگی هوا در سطح کشور را دارم.

به علاوه لازم است تا شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم بحث سنجش دی اکسید گوگرد را به وسیله دستگاه های سنجش ماهواره ای آغاز کند و اطلاعات مربوط به انتشار ابر آلودگی را مشخص و در اختیار افکار عمومی قرار دهند.

متاسفانه اطلاعات مربوط به دودکش های کارخانه ها منتشر نمی شود.

وی با اشاره بر وظیفه مدیریت شهری در زمینه آلودگی هوا عنوان کرد: در این زمینه باید نسبت به عدم ارسال لایحه ساختمان سبز و لایحه تاسیس صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی گلایه کنم و در این باره تذکر خود را نیز اعلام کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری لوایح مربوط به آلودگی هوا و حفظ محیط زیست را اجرا کند

شهرداری لوایح مربوط به آلودگی هوا و حفظ محیط زیست را اجرا کند