مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:152021-01-03اقتصادي

بیش از 4000 پرسنل تالارهای پذیرایی در مشهد بیکار شدند


رییس اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی مشهد گفت: اگر برای هر تالار و باغ تالار 25 نفر پرسنل شامل مدیر، آشپز، پرسنل خدماتی و کارگر در نظر بگیریم که تمام آن ها سرپرست خانوار بوده اند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی مشهد گفت: اگر برای هر تالار و باغ تالار 25 نفر پرسنل شامل مدیر، آشپز، پرسنل خدماتی و کارگر در نظر بگیریم که تمام آن ها سرپرست خانوار بوده اند، از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تالارها و باغ تالارها بیش از 4000 نفر در مشهد بیکار شده اند.

ابراهیم حقیقی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازشگایی تالارها و باغ تالارهای پذیرایی در مشهد اظهار کرد: هنوز دستورالعملی برای بازگشایی تالارها و باغ تالارها صادر نشده، باغ تالارها در وضعیت زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند بازگشایی داشته باشند اما پروتکل های آن هم هنوز اعلام نشده است.

مشهد 160 تالار و باغ تالار دارای مجوز دارد که از ابتدای شیوع ویروس کرونا حدود 20 باغ تالار در مشهد ابطال پروانه داشته اند.

وی در خصوص میزان تخلف صورت گرفته از سوی تالارهای پذیرایی در مشهد گفت: میزان تخلفات تالارهای پذیرایی در مشهد که در زمان محدودیت های کرونایی فعالیت داشته اند، قابل توجه نبوده و شاید در هر هفته یک مورد تخلف به ما گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4000 پرسنل تالارهای پذیرایی در مشهد بیکار شدند

بیش از 4000 پرسنل تالارهای پذیرایی در مشهد بیکار شدند