مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:002021-01-03اقتصادي

رشد 25 درصدی ترانزیت از پایانه مرزی میلک


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: مجموع ترانزیت از پایانه مرزی میلک نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد داشته است.

-  تیمور باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: کشور افغانستان دریچه ارتباط با کشورهای آسیای میانه است و وجود پایانه مرزی میلک در این نقطه از استان سبب شده تا حجم قابل ملاحظه ای کالا از این مرز ترانزیت شود.

وی نزدیکی مرز میلک به بندر چابهار، کاهش هزینه و زمان حمل و نقل و واقع شدن در دالان ترانزیتی محور شرق و همچنین توسعه اقتصادی منطقه را از دیگر ویژگی های مهم پایانه مرزی میلک عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر به طور متوسط روزانه 400 دستگاه کامیون در پایانه مرزی تردد می کنند که این امر نشان از اهمیت این مرز با وجود شیوع ویروس کرونا دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مبادلات تجاری مرزی یکی از شاخص های اصلی در برقراری ارتباط بین کشورهای همسایه است، گفت: این اداره کل به منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت های پایانه مرزی میلک عملیات توسعه محوطه آن را از نظر فیزیکی به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران، صاحبان کالا و رانندگان در سطح استانداردهای ملی و بین المللی در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 25 درصدی ترانزیت از پایانه مرزی میلک

رشد 25 درصدی ترانزیت از پایانه مرزی میلک