مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 04:352021-01-03اجتماعي

افزایش شاخص آلودگی و ناسالم شدن هوا در کاشان نگران کننده است


پیش بینی می شود که استقرار جوی پایدار در مناطق مختلف دشت کاشان تا پایان هفته جاری ادامه داشته باشد و پـدیده غالب جوی هوای صاف تا قسمتی ابری و وزش باد ملایم خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: پیش بینی می شود که استقرار جوی پایدار در مناطق مختلف دشت کاشان تا پایان هفته جاری ادامه داشته باشد و پـدیده غالب جوی هوای صاف تا قسمتی ابری و وزش باد ملایم خواهد بود.

عباس ارغوانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با تفسیر نقشه های هواشناسی، دمای هوا در بیشترین مقدار خود 12 درجه بالای صفر بوده و در روزهای میانی هفته حداقل دما به دو درجه زیر صفر می رسد و رطوبت هوا بین 35 تا 75 درجه متغیر است.

وی افزود: پایداری نسبی جو در مناطق مرکزی و صنعتی دشت کاشان همراه با انباشت آلاینده ها، می تواند منجر به تشدید پدیده وارونگی در سرمای هوا شده که افزایش شاخص آلودگی و ناسالم شدن هوا برای گروه های حساس در شهر نگران کننده است.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: با توجه به شرایط فصل، به کشاورزان سفارش می شود برای انجام شخم، پاکَنی و یخ آب زمستانی جهت مبارزه با آفاتی مانند مگس میوه مدیترانه ای، زنجیره مو و کرم سفید ریشه اقدام کنند.

ارغوانی گفت: به کشاورزان و باغداران سفارش می شود که رنگ آمیزی تنه درختان با استفاده از ترکیب رنگ سفید پلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شاخص آلودگی و ناسالم شدن هوا در کاشان نگران کننده است

افزایش شاخص آلودگی و ناسالم شدن هوا در کاشان نگران کننده است