مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 04:202021-01-03پزشكي

مراکز انتقال خون جایی برای حضور افراد بیمار نیست


مدیرکل انتقال خون هرمزگان با اشاره به اینکه ترس  از ابتلا به کرونا در کاهش مراجعه داوطلبان اهدای خون بسیار موثر بوده  است، تصریح کرد: این اطمینان را به مراجعین خواهیم داد که انتقال خون جایی برای حضور افراد بیمار نیست.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل انتقال خون هرمزگان با اشاره به اینکه ترس  از ابتلا به کرونا در کاهش مراجعه داوطلبان اهدای خون بسیار موثر بوده  است، تصریح کرد: این اطمینان را به مراجعین خواهیم داد که انتقال خون جایی برای حضور افراد بیمار نیست.

دکتر ایمان زارعی در گفت و گو با ایسنا، این سازمان را مرکزی عام المنفعه و خدمت رسان دانست و عنوان کرد: انتقال خون علاوه بر تامین خون و فرآورده های مورد نیاز 22 مرکز بیمارستانی و درمانی در استان به طور روزانه و مستمر، باید ذخایر خونی مناسبی نیز درمواقع وقوع حوادث و سوانح غیر قابل پیش بینی در اخیار داشته باشد و این ذخایر فقط با حضور داوطلبان اهدای خون ممکن است چون تاکنون هیچ جایگزین مصنوعی به جای خون کشف نشده است.

وی اظهار کرد: در تمامی شرایط حتی در اوج شیوع کرونا هم خدمات انتقال خون بدون وقفه با فعالیت مضاعف و گسترده کارمندان خدوم جهت تامین خون استان ادامه داشت.

مدیرکل انتقال خون استان هرمزگان، اهدا کنندگان را سرمایه های اصلی و بی بدیل انتقال خون دانست و مشارکت فعالانه و گس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز انتقال خون جایی برای حضور افراد بیمار نیست

مراکز انتقال خون جایی برای حضور افراد بیمار نیست