مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 21:152021-01-02سياسي

تامین تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد دانش آموزان نیازمند استان سمنان


استاندار سمنان از تامین تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد از دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: یک برنامه ریزی مدون با هدف حمایت از مددجویان استان در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از تامین تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد از دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: یک برنامه ریزی مدون با هدف حمایت از مددجویان استان در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا آشناگر در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی طرح شتابا با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه ایده های خلاقانه ای وجود دارد که می تواند به عنوان نگاه های ملی تلقی شود تا دیگران هم از آن در راستای بهبود ارائه خدمات بهره ببرند، اظهار کرد: طرح شتابا برای توانمند سازی ایتام برنامه ریزی و در این راستا تفاهم نامه ای منعقد شد که برای یک هزار یتیم در استان کد بورسی دریافت شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور متعهد به پرداخت دو میلیارد تومان از محل صندوق کمیته امداد شده است تصریح کرد:ا گر این مبلغ واریز شود بخشی از اشتغال ایتام در قالب این طرح تامین خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه نیاز سنجی از ایتام و مددجویان در دستور کار قرار دارد ، گفت: تا کنون تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد از دانش آموزان نیازمند استان سمنان تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد دانش آموزان نیازمند استان سمنان

تامین تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد دانش آموزان نیازمند استان سمنان