مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 17:152021-01-02اجتماعي

آموزش حضوری دانش آموزان استثنایی در گلستان/امتحانات غیرحضوری است


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از آموزش حضوری 95 دانش آموز با نیاز خاص در استان خبرداد و گفت: امتحانات نیمسال اول جز دانش آموزان سال دوازدهم، - غیرحضوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو آموزش غیرحضوری، افزود: 650 نفر از این دانش آموزان فاقد گوشی و اینترنت بوده و امکان ادامه تحصیل با استفاده از سامانه شاد نداشتند لذا همکاران فرهنگی درسنامه های آموزشی را تهیه و در بین این دانش آموزان توزیع کردند تا آموزش با کمک والدین ادامه داشته باشد.

گوهری راد بیان کرد: اما برای 95 نفر از این دانش آموزان به دلیل آنکه والدینشان نمی توانند آنها را در آموزش با درسنامه همراهی کنند، آموزش حضوری در نظر گرفته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: این دانش آموزان به صورت سه نفر در کلاس با رعایت پروتکل ها در 31 مرکز آموزشی آموزش حضوری خواهند داشت.

غیرحضوری بودن امتحانات نیمسال اول در مدارس گلستان وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص امتحانات نیمسال اول دانش آموزان گفت: امتحانات نیمسال اول فقط برای پایه دوازدهم که نهایی است با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری انجام می شود.

گوهری راد افزود: در تعداد اندکی از روستاها که مشکل اینترنت دارند در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی امتحانات حضوری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری دانش آموزان استثنایی در گلستان/امتحانات غیرحضوری است

آموزش حضوری دانش آموزان استثنایی در گلستان/امتحانات غیرحضوری است