مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 16:552021-01-02سياسي

شهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب بود


امروز جامعه ما به وحدت نیاز دارد و باید نیرو های انقلاب در مبارزه با دشمن به وحدت برسند حاج قاسم مالک اشتر رهبر معظم انقلاب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام در اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت این اسطوره تاریخ و همچنین شهادت آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: امروز جامعه ما به وحدت نیاز دارد و باید نیرو های انقلاب در مبارزه با دشمن به وحدت برسند حاج قاسم مالک اشتر و به دور از هیاهو های حزبی، گروهی و داخلی بود.

وی افزود: شهادت واژه افتخاری است برای ملت و امروز کسانی که شهادتشان قلب ها را غمگین و اشک بر رخسار ها جاری کرده است با شهادتشان وحدت ملی و انسجام ملی را برای کشور به ارمغان آوردند آنان که اسطوره ساز تاریخ این کشور هستند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: سلیمانی از همه عنوان ها و معادلات و صفات بزرگ تر بود و در میدان های نبرد حاضر و فعال بود، به طور خاص در جبهه فلسطین حاضر بود و نبرد هایی که انجام می داد برای آن بود که به فلسطین و مجاهدین فلسطینی زندگی جدیدی عطا کند و اشغالگری صهیونیستی را از ملت فلسطین و این کشور بزداید.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: تجلیل از شهید سلیمانی منحصر به برگزاری سالگردشان نیست بلکه زنده نگه داشتن مکتب حاج قاسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب بود

شهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب بود